Moslimterrorisme bestaat niet – Valutaterrorisme daarentegen

13647613178c1135_lJe zal jezelf maar onderwerpen aan het lezen van de MSM zoals een nu.nl, bndestem.nl, vk.nl, nrc.nl, trouw.nl, cnn, cnbc, eljazeera of ander commercieel propagandazender die onder leiding van een of andere Murdoch de publieke opinie probeert te beinvloeden. Dan kan ik me wel voorstellen dat je denkt met je onderbuik dat moslimterrorisme bestaat en dat verwoordt/reageert in Midden-Oosten gerelateerde artikelen. Want als je je verstand zou gebruiken dan weet je dat moslimterrorisme net zo fictief is als christenterrorisme of het jodenterrorisme.

FramingEn wellicht om door de commerciele propagandazenders weergegeven verdraaide wereldbeeld te ontvluchten, zoek je je heil in series in films waar je dezelfde boodschap mee krijgt en dat langzaamaan begint te geloven. Ja, want CSI zo en zo, 24 zo en zo, vliegtuigfilms zo en zo, oorlogfilms zo en zo, actiefilms zo en zo. Net zoals elke programmering draait het om de herhaling. Laat ik je dit vertellen: terreur zaaien is haram en onethisch net zoals binnen het christendom, jodendom en het boedhisme. Dus zodra er sprake is van terreur heeft het niets meer te maken met het islamitisch, christen of joods geloof ondanks dat de ware zionistische valutaterroristen je dit graag wil doen geloven; de associatie legt met de vreedzame religies, zodat je seculier of afvallige word en ophoud met zoeken naar de ware verklaring: DE GIGANTISCHE VALUTAVERVALSING DOOR CENTRALE BANKEN.

Het heeft alles te maken met werelddominatie en hebzucht en jammer genoeg de oprichting van de staat Israel. Een illegale staat waar in zowel Israeliers als Palestijnen dood en doodongelukkig zijn. Ware Godvrezende joden leven dan ook niet in Israel en als ze daar zitten dan niet op bezet gebied want ze begrijpen het begrip ballingschap maar al te goed. Zionisten zoals een Rockefeller of een Rothschilds willen hier echter niets van weten en forceren de instandhouding door het controleren van de geldstromen(FED), informatiestromen(MSM) en voedselstromen(Monsanto).

Godvrezende joden leven dan ook verspreid op de wereld zoals God(swt) hun dat heeft bevelen sinds hun overtreding met de Gouden Kalf tot de Dag van de Wederopstanding. Je kan van mening zijn dat Jerusalem van de joden is omdat de profeet Salamon(vzmh) joods bloed had of de profeet David(vzmh). De profeten waren er om de mensen te waarschuwen voor hun eigen ik. Net zoals de laatste profeet Mohammed(vzmh) dad deed en Goddelijke ervaringen beleef en ons voorzag van de Nobele Koran. De profeten kunnen we simpelweg niet rangschikken op daad of bloed en daar aanspraak op maken. Profeet Salamon(vzmh) kreeg Goddelijke kracht over de mensen, dieren en demonen terwijl Profeet Mohammed(swt) zodanig verlicht was dat deze God(swt) mocht aanschouwen. Een hoogte waar zelfs de engel Gabriel niet kon enteren.

En dat is waar het om draait. De zionisten claimen dat de Islam de wereld wil regeren door je irrationele angst voor de Islam of moslims tegen je te gebruiken terwijl ze zelf streven naar een seculiere wereld zonder religie, behalve dat van hunzelf wat dat ook mag zijn, maar joods is het niet.

Let op; dit heb ik niet geschreven om anti-semitisme aan te wakkeren onder mijn lezers. Joden zijn immers mensen geen untermensen of ubermensen en er is een groot verschil tussen joden en zionisten. Dit heb ik geschreven omdat ik geloof dat wat ik schrijf fundamenteel is voor het begrijpen van de huidige ontwikkelingen op financieel, religieus en sociaal gebied. En weet wat God(swt) tegen onze profeet Abraham(vzmh) verkondigde toen hij zijn gastvrijheid ontzegde tegen de reizende jood. Als je het leven van 1 persoon hebt ontnomen is het alsof je de hele mensheid van haar bestaan hebt ontnomen en als je 1 persoon redt is het alsof je de hele mensheid hebt gered.

Peace.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *