Vervang je Barleduc – Er is een geurtje aan

Via via open brief aan Barleduc

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik even het volgende aangeven.

Als trouwe klant is mij de laatste de tijd wat opgevallen aan de kwaliteit van het water. Zodra ik een willekeurige Bar-le-duc(2-L) verpakking open, dan ruik ik een penetrante haring-geur.

De eerste keer toen ik het rook, dacht ik dat het water te lang open heeft gestaan. Maar ik let er nu een paar weken op maar bij elke nieuwe verpakking blijf ik de geur waarnemen. Waardoor ik nu gedwongen ben, mijzelf en u de volgende vragen te stellen.

Waar komt de lucht vandaan?
Heeft u al meerdere klachten ontvangen hierover?
En misschien wel de belangrijkste: Is het nog wel veilig om uw producten te drinken?
En wat gaat u doen om het aroma-probleem te verhelpen?

Ik woon in omgeving Roosendaal en heb uw product gekocht bij een AH vestiging. Ik heb een barcode voor u om het even na te checken. Barcode 8722200 950283. Het aroma-probleem is opgetreden vlak nadat u de verpakking naast een draaidop, hebt weten uit te rusten met een trekknop. Wellicht dat de trekknop de boosdoener is(bpa). Ik hoop dat het zo simpel is te verhelpen.

Mocht de trekknop geen rol spelen, dan wil ik graag weten of er in de buurt van de Bar-le-duc bronnen, schalie-gas operaties plaatsvinden.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Van onze contactpersoon hebben we begrepen dat de mail verstuurd is op 26 Juni 2017 maar dat Barleduc nog niet heeft gereageerd. To be continued…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *